LecketárÜgyfélkapu, Ügyfélkapu+, DÁP: Kérdések és Válaszok
Ügyfélkapu, Ügyfélkapu+, DÁP: Kérdések és Válaszok
A DÁP és Ügyfélkapu 2025-ös kihívásai (Ruszin Zsolt előadása)
Kötelező KAÜ-re váltani?
A DÁP alkalmazás bevezetése
Kétfaktoros azonosítás
A DÁP-ot érintő nehézségek
Változások 2025-től
A DÁP használata könyvelői és vállalati szinten
Mi tenné gördülékennyé a DÁP használatát?
Mit kell tudni az Ügyfélkapuról?
Mi az Ügyfélkapu?
Ki regisztrálhat az Ügyfélkapun?
Mi szükséges a személyesen történő Ügyfélkapu regisztrációhoz?
Módosíthatók- e az Ügyfélkapu regisztrációs adatai?
Mit tegyek, ha elfelejtettem az ügyélkapus jelszavam?
Mit tegyek, ha nem kapom meg az elfelejtett jelszó menüpontban kért kódot?
Mit tegyek, ha elfelejtettem a felhasználónevem?
Mit tegyek, ha többszöri sikertelen belépést követően kitilt az Ügyfélkapu?
Hogyan törölhetem az ügyfélkapus hozzáférésem?
Meddig lehet használni a régi Ügyfélkaput?
Mit kell tudni az Ügyfélkapu+-ról?
Mi az az Ügyfélkapu+?
Mit jelent a kétlépcsős (kétfaktoros-2FA) azonosítás?
Hogyan működik az Ügyfélkapu+ emelt szintű, kétfaktoros azonosítása?
Mire van szükségem, ha váltani szeretnék a jelenlegi egyfaktoros (régi) Ügyfélkapu azonosításról az Ügyfélkapu+ emelt szintű, kétfaktoros azonosításra?
Akár most is regisztrálhatok az Ügyfélkapu+-ra?
Mi történik akkor, ha nem regisztrálok az Ügyfélkapu+-ra?
Csak a vállalkozóknak kell az Ügyfélkapu+ regisztrációt megcsinálnia?
Be kell menni a Kormányablakba az Ügyfélkapu+ regisztráció miatt?